13.6.09

pelik~

aku rasa pelik..... pelik yang amat sangat... bukan la menjadi kesalahan.. cuma mcm diluar norma kesusilaan aku atau diluar kesenangan aku.. atau entah la.. mungkin kurang enak disanubariku...
menjadi kebiasaan bila aku online.. untuk usya facebook... nak tgk apa jadi dekat member aku.. nak tau perkembangan diaorg... yela since most of kawan2 aku mmg duk jauh2.. dan ada yang dah bertahun tak jumpa.. at least bila diaorg update pape dekat facebook tue.. aku dapat la keep in touch dgn diaorg walau most of the time.. aku just simply baca je and rarely aku nak leave comment or notes pape..
kadang2 bila rajin.. aku buat la quiz2 yang ada dekat facebook.. especially quiz yang best... tak la semua quiz yang available dekat fb tue..
nak dijadikan cerita.. aku mula terperasan seorg junior aku nie.. setiap kali aku bukak fb.. ada je dia punya update.. dan kalau update dia tue best2 or memberi sesuatu kepada org lain.. aku boleh terima la.. ini sekadar quiz bodoh2 yang dia amik.. aku tertanya jugak la... banyak betul masa dia buat quiz2 nie..yela.. skrg nie aku rasa dia tgh block cns.. bagi aku block tue tough la.. mcm mana dia boleh so much of time utk buat semua quiz yg available delat fb nie? mula2 aku ingat aku sorang je yg perasan.. tapi bila rumate aku meluahkan ketidak puas hatian beliau kepadaku.. maka dgn officialnya dia menjadi tajuk umpatan kami berdua.. hehe.. dah ar malas nak kutuk lebih2.. hehe..
lastly, diz week aku jumpa fb seorg kawan lama, nurul. haizum.. tau2 je dia dah kahwin.. hehe.. klakar betul.. anyway congrat to her and her husband.. aku teringat dulu masa seorg member aku yg rapat cube mengusya dia.. hehe.. urm.. seorg demi sorang kawan aku dah grad and dah start aku terima undangan kahwin member2 aku.. dan aku rasa mmg dalam setahun dua nie aku mungkin tak dapat nak memenuhi jemputan diaorg.. dah sepanjang aku dekat Unimas nie.. aku rasa sedara-sedara yang rapat and cousin2 aku yang kahwin pun dah 3,4 jugak yg aku miss.. dan sedar tak sedar.. aku dah ada 3,4 anak buah yang aku baru jumpa masa aku pegi jemputan kahwin cousin aku dekat melaka bulan lepas..
hm.. kadang2 rasa masa sangat laju berlalu.. kadang2 sampai aku tak tahu apa yang aku dah buat sepanjang masa yg berlalu.. mungkin hidup ini cuma mahu bermula.. hanya Allah yang maha mengatahui.....

No comments:

Post a Comment