8.6.09

kembali ke Kuching

Alhamdulillah.. semalam aku selamat sampai ke bumi Kuching yang aman dan tenteram.. di sambut oleh si dia yang tersayang.. :)... ke kedai perabut mencari langsir juga.. hehe.. mcm kelakar jugak.. sempat la aku beli new blanket dekat kamdar jugak walau pagi tadi masa bangun tido blanket tue dah kemana.. aku tah di mana.. hehe.. she my wet blanket~ lalala... bateri kereta yang sudah kong pun sudah diganti dgn yokohama bateri berharga rm120.. pokai~ hehe..
semalam juga dgn dibantu oleh juniorku, si mat dan juga akad(tolong sikit2 je budak sekor nie) aku memindahkan barang2ku yang bertimbun tue ke Lot 77... bermula la kehidupanku di kolej perubatan Unimas seperti yang pernah aku lalui ketika aku di tahun 1 dulu.. yang seronoknya duduk dekat sini.. tak payah naik keta g class.. pastu boleh lengah2 pagi2 sebab kelas tak sampai sepelaung pun.. hehe.. orang kata kalau overslept tue.. boleh ar tenang lagi.. jimat duit minyak lagi.. petang2 boleh ar main bola dgn hati yang tenang.. cuma tak dapat ar jog dari sebayor ke lot 77 lagi mcm dulu2.. maka.. usaha menguruskan badan mungkin menghadapi kesukaran disitu..
ari nie kelas first.. mmg bosan.. nak2 conferance room tue panas nak mampus.. hehe.. terseksa aku dgr lecture prof syafiq.. erk~ hehe.. bila la diaorg nak betul aircond tue.. ish~ sumpah terseksa.. urgh..
petang tadi akhirnya dapat main bola seperti biasa... walaupun kepancitan memang jelas terpancar di muka masing2.. yela.. duk umah semua mmg makan tido dan tido lagi.. hehe... bola baru nike yg baru beli tadi mmg best... lama dah tak pakai bola mahal.. selalu bola yg Unimas bagi mmg mcm sampah je.. bola teknologi 10 tahun lepas.. keras kajut bak kata mak aku..
bila dah final year nie.. aku teringat semua senior2 yang penah menempuh final year sejak 4 tahun aku dekat Unimas nie.. dari batch haslam,mizi and kali... ke batch atok n munzir.. pergi plak batch refo,azam and kamil semua.. dan last skali batch roslan and rasid... dan sekarang sampai giliran aku menempuh kehidupan di final year.. so dgn berpindah ke lot 77 nie.. diharap aku dapat meneruskan tradisi final year duk lot 77 seperti senior2 aku yg lepas..


Lot 77

No comments:

Post a Comment