30.1.09

mengarut skali-skala

Salam sejahtera dan salam hormat kepada semua.. alhamdulillah.. tamat sudah sambutan CNYku tahun ini.. dan akhirnya.. dapat jugak kesempatan nak mengarut seketika disini.. hehe...

so.. CNY this year.. aku balik sitiawan seorang diri.. menumpang aunt aku.. Aunt Soomy.. sebab? ayah aku ada urusan yang tak dapat dielakkan.. terpaksa la aku pulang menumpang kereta proton perdana uncle kee how.. walau pada mulanya.. aku refuse untuk pulang seorg diri.. tapi.. sayu hati bila ayahku mengigatkan yang nenek dan datukku sudah lama tak melihat cucunya ini... cewah~

SO CNY tahun nie.. sama jela mcm tahun2 lepas.. Lo's Family diner dekat Crystal Hotel di bandar Sitiawan.. nanti kalau senang aku upload pic masa diner tue.. hm.. cousin2 aku sume dah makin besar dan mature and sume dah start nak buat hal sendiri.. hehe.. biasa la.. dah muda remaja semua..

angpau tahun nie.. mcm tahun2 sudah jugak la.. and aku dah habiskan dgn beli lens baru untuk camera aku.. ceh.. takpela.. setahun sekali je.. 

so.. cuti akan berakhir 2,3 hari lagi... huh.. puas dah aku tido sakan.. sampai setiap hari.. leteran mamaku yg tersayang menjadi alarm and snooze aku.. hehe.. walaupun dia bukan berleter pada aku.. tapi memandangkan adik2 lelaki aku yg 2 orang tue pun turut bercuti sekolah.. mereka telah mendatangkan api kemarahan pada mama aku pada pagi2 hari lagi.. haih.. terpalsa la aku membangunkan diri dgn rasa mengantuk dan malas.......

balik kl kali nie... aku mmg spend masa dekat umah jela.. mmg langsung tak contact budak2 nie nak ajak keluar.. bukan nak menyombong diri atau memencil diri.. just rasa nak duduk rumah.. rasa mcm dah jauh sangat aku dgn adik2 aku... nak jugak tgk diorg membesar... nak jugak tgk diorg punya study.. hm.. tapi aku rasa sabtu nie nak jugak pegi Buntil... jumpa paklang, jumpa ayed, jumpa afiq. jumpa abang jap.. usya2 la jugak barang2 baik dekat buntil sana.. selagi ada sisa-sisa angpau nie.. hehe..  

so.. sunday nie balik kuching. and sunday jugak dah kena g serian.. so maybe tak online selama 5 weeks la masa dekat sana.. hm.. tapi takpe.. weekend boleh balik kuching... :)

hm.. actually takde idea sangat nak post skrg nie.. kalau aku free.. aku upload la pic2 CNY nanti.. so.. bersabar yea.. hehe.. :)

No comments:

Post a Comment