20.8.09

tengok langit biru.. tgk buku hijau... bukak buku kuning..

baru balik dari hospital.. mcm biasa... perasaan bodoh menyelubungi diri... hurm.. nama pun medical student.. nie namanya pre-exam stress disorder...

jalan balik.. aku tgk langit... cantik.. biru.. biru yang cantik sebab semalam hujan.. kalau dapat keluar amik gambar mcm best.. tapi.. hobi nie tak sesuai musim exam nie.. tulis blog ni pun dah rasa bersalah... rasa buang masa...

buku nelson nie dah naik kuning dah aku highlight sana sini.. tapi terfikir.. apa kejadahnya aku highlighht and in the end.. haram jadah pun aku tak ingat.. masih blur.. ke aku rasa bodoh? sekali lagi.. pre-exam stress disorder...

sabtu nie dah start puasa.. hm.. selamat berpuasa dan menyambut bulan mulia.. semoga bulan puasa tahun nie lebih baik dari tahun lepas...

exam start isnin dan habis khamis depan.. so.. lepas tue sure ada post-exam mood disorder plak.. harap2 tak sampai depression state.. haih.. apa nak jadi aku nie.. sebab tue hari tue ada rasa nak terjun dari tingkat 12... kalau tak mati la.. bukan apa.. saje nak rasa free flow.. at least dapat rasa adrenalin rush.. hehe.. skrg nie pun mcm ada increase basal adrenalin secretion walaupun symptoms yang ada cuma palpitation and stress... need to fight!!! not only flight..

aku dah rasa aku dah start mengarut.. kena bukak buku nelson hijau yang dah kuning nie...

haih.. tgk langit biru.. tgk buku hijau.. bukak buku kuning... jangan nampak result merah sudah... :(

No comments:

Post a Comment