3.6.10

passport.. aircond.. alignment and Garmin :)

hari nie.. lepas smayang subuh tadi.. aku niat nak pegi jog.. tapi baring2... alih.. terlelap and terjaga balik kul 9.. cis.. tersasar target aku.. nak g jogging and nak g immigration buat passport.. so aku terus bangun mandi and pegi immigration dekat pusat bandar damansara.. sampai sana.. dah nak dekat kul 11.. hehe.. nasib baik la ada seorg sahabat lama yang kerja sana.. tak sampai sejam.. passport aku berjaya disiapkan.. hehe.. walaupun terasa agak jahat.. tapi~~~~ err.. takde tapi2 lagi.. dah siap pun passport tue.. hehe..

lepas tue g minum jap dgn member aku masa lunch hour.. borak2.. banyak gak cerita dgn dia.. yela.. kenal dia pun masa blaja driving dulu.. nak masuk uni pun dulu.. bapak dia yang tolong copkan sijil2 aku.. dah tue.. terlost contact sikit.. skrg nie.. tau2 dia dah tunang.. hehe.. balik tue aku bayar parking.. terkejut aku kena bayar rm9.. siot~

balik.. g subang jap.. g amik installer.. memandangkan aircond mrs baqlish aku dah out of gas.. so g la tambah gas kejap.. cis.. keluar lagi rm35.. tapi, rasa berbaloi sebab lepas tue rasa macam duduk dalam peti sejuk.. kalau tak.. berpeluh2 aku dalam keta.. hehe.. baru la keta malaysia bak kata kepet :P

before balik umah.. g makan jap dgn kepet.. balik umah aku g buat alignment dekat kedai depan nie.. so.. skrg mrs baqlish dah fit nak buat her journey to JB diz friday... hehe.. biar dia merasa jalan PLUS yang terkenal diseluruh dunia tue :P

aku baru je lepas intstall garmin dekat hp cikai aku.. dgn harapan aku xkan sesat lagi bila drive dekat kl or dekat mana2 sahaje.. hehe.. bangga!

No comments:

Post a Comment