8.7.09

coretan di kala bosan

lama tak post pape dekat sini...
busy beb pead.. walau banyak masa free.. banyak juga benda nak kena blaja...
tadi aku dgr rumour yang kata all health care worker and Unimas student dah kena band dari pegi Rain Forest Music Festival.. argh... aku mmg teringin nak pg... dah masuk tahun ke 5 dah aku dekat sarawak.. and shame on me coz i never been there even once.. duh~ hurm... tahun lepas tak leh pegi sebab ada futsal tournament.. and diz year.. H1N1... takpela.. mungkin takdir Allah mmg menentukan aku tak leh pegi sana.. takpela.. at least aku boleh la baca nelson aku yang tertangguh nie.. and some more, boleh la siapkan case write up...
hm.. aku takde pape nak update sangat pun.. sebab life aku mcm biasa jela.. hari2 study, makan, tido and g hospital.. baru ingat nak feel the heat of Rainforest music festival and all.. hehe..
cuma yang menariknya last saturday petang tue lot 77 nie banjir lagi.. hehe.. bagi aku menda nie biasa la.. tapi nasib baik la aku sempat alih kereta (thanks to my 6th sense.. kalau tak, mesti aku leka je depan laptop and maybe tak sempat nak tgk kereta aku.. syg woi keta tue.. banjir2 nie teringat masa aku masa banjir masa aku 1st year.. hehe.. at least 1st year and final year dapat rasa banjir dekat unimas nie.. tahun lepas banjir jugak.. tapi since aku stay dekat sebayor last year.. so tak affected la..
seminar dah settle.. so skrg nie nak concentrate untuk case write up... huh. dah 3rd weeks dah nie.. aku masih blur2 lagi nie pead.. mcm banyak sangat nak baca la plak.. hm..

No comments:

Post a Comment