31.7.09

argh.. swine right!!!

Yes.. slide untuk Inter Department education dah siap.. gila.. nak kena present depan dean and semua members of the faculty... harap2 aku tak tergagap2 la present hari tue... hehe.. lantak la.. sape suh aku present.. tapi jgn risau.. aku punya slide mmg always short and sweet :p

kejayaan ini lagi sweet sebab arinie aku rasa nak demam.. badan rasa lenguh2 and neck aku rasa sengal je.. bahu pun rasa weak --> ceh tetiba ada proximal myopathy plakan.. exaggerate betul la aku nie.. tak.. tak.. memang betul nie.. aku mmg rasa sangat tak sihat skrg.. pening2 lalat lagi nie. aduh la.. jgn kena H1N1 dah la..

tetiba teringat budak2 nie cakap pasal "babi betul" yg didirect translatekan oleh budak nie as "swine right"

dah2.. malam ni jom tgk man utd vs Bayern.. hehe..

No comments:

Post a Comment