27.6.09

sekadar coretan



semalam aku, akad, hafis and hafriz pegi tgk acoustic nite dekat Ileq-ileq cafe... tue pun aku ternampak ad event nie dekat Ilove Kuching punya web site.. so.. ok la.. ramai yang datang.. ada yang datang dgn member mcm aku.. ada yang datang bawak gf.. dan tak kurang jugak yang datang dgn family..

atmosphere dekat sana was quite happening gak la.. cuma maybe mutu penganjuran kena dipertingkatkan lagi since byk crowd yang tak leh nak enjoy sebab takde space nak lepak..

satu yang aku perasan.. ada beberapa group of people yg datang bukan nak dengar pun.. they all just nak lepak2 nak amik2 gambar sesama diaorg je.. bukan la apa.. aku kesian tgk2 the backbanchers yang terdongak2.. terjengkit2 nak tgk performance since aku perasa ada 2,3 group yang dekat depan tue mcm tak endah je dgn performance diaorg..

so aku sampai sana around 9.20pm mcm tue.. aku rasa aku dapat tgk almost all band yang perform malam tue.. sebab diaorg ckp sarawak and aku mcm tak dgr sangat apa yang mc dia ckp.. nasib baik sound system diaorg pun ok.. and band2 yang perform pun was not bad.. aku just nak mention last band yang ada violin tue mmg lain dari yang lain la... ada 2,3 band mmg really good i could say.. cuma tak kenal diaorg je.. hehe... aku cuma kenal single track mind yang aku masa aku sekola2 dulu..

owh.. lupa nak mention.. aku jumpa dasril jgk last nite and kitaorg pun lepak satu table dgn dia.. hehe..


today, man utd FC dah confirm dat CR dah sign a 6 years deal with real madrid CF.. as a man utd fan.. i wish him goodluck and thanks for a great moment while he was with us.. and hopefully he can be a better player. i hope Man Utd will keep the momentum and keep winning and winning..

kepada junior2 aku yang pergi sibu hari nie... good luck ar dekat sibu.. blajar la apa yang patut.. buat la apa yang patut dekat sana.. yang penting make sure foundation utk clinical kuat and jangan menyesal mcm aku sebab during my time dekat sibu i was distracted with a lots of things.. takpela.. benda dah lepas.. cuma aku harap they all dapat enjoy clinical year ... goodluck again..

No comments:

Post a Comment